vineri, 2 septembrie 2011

Momentul mult asteptat se apropie!

Pe data de 15 septembrie va incepe sezonul 3 din Vampire Diaries. In acest sezon lucrurile se vor schimba dramatic. Nina Dobrev va juca acum 3 roluri: Elena, Katherine si Petrova originala(prima Petrova).La sfarsitul sezonului 2, Stefan a facut un "pact" cu Klaus pentru a-i salva viata fratelui sau cand a fost muscat de un varcolac. Deci Stefan trece de partea intunecata. Elena si Damon incearca sa il salveze si devin tot mai apropiati. Caroline si Tyler o sa fie impreuna si o sa traiasca  o poveste de dragoste gen "Romeo si Julieta". Intre familile acestora se va desfasura un razboi. Motivele pentru care Klaus il vrea pe Stefan vor iesi la iveala, iar Damon si Elena vor incerca sa nu isi lase relatia sa avanseze. 


6 comentarii:

  1. Buna am vazut blogul tau pe tpu si mi se pare ca ii tare dragut chiar daca eu nu mis fana vampire diaries imi plac pozele.succes mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant blog. Eu sunt fan TVD si abia astept mai multe postari, noutati. :)
    Multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sall. Iti merge, shi eu am intrat de pe TPU aichi shi imi plache foarte mult blogul. Iubesc "The Vampire Diaries" shi astept shi eu cu nerabdare sezonul 3. Ar fi super daca ai putea sa postezi aichi episoadele! Astfel blogul ar fii mai accesat :x Succes in continuare, voi urmari blogul :x:x

    RăspundețiȘtergere